Összefogás és tudatosság az egészség jegyében – B-Pink kampány a mellrák ellen

Idén ötödik alkalommal szervezte meg a Bridgestone Tatabánya a B-Pink kampányt a mellrák elleni küzdelemre összpontosítva. Több figyelemfelhívó programmal is készültek a gyáron belül és kívül egyaránt.

A gyár egész területe rózsaszínbe borult, a bejárat rózsaszín kivilágítást is kapott, a folyosókon, ajtókon és tükrökön pedig kreatív üzenettel ellátott vizuális elemek hívták fel a kollégák figyelmét a betegséggel szembeni tudatosságra. Még egy közös csoportkép is készült az összefogás jegyében!

A kampány részeként a kollégák idén is ingyenes szűrővizsgálatokon vehettek részt, emellett a fizikai és szellemi egészség megőrzésére fókuszálva több alkalommal egy jógaoktató látogatott el a gyárba és különféle nyújtó és lazító gyakorlatokkal járult hozzá a munkatársak testi-lelki egészségéhez.

A Bridgestone a helyi közösség életébe is bekapcsolódott. Immár második alkalommal vett részt az Érted Szövetség „Gyalogolj az életedért” kezdeményezésén. A Szent Borbála Kórháznál nagy számban összegyűlt csoport közösen, rózsaszín lufikkal tette meg az utat az Életfáig, ahol rövid beszédekkel és egy szép verssel köszöntötték az egybegyűlteket.

Cikk megosztása