A Nemek egyenlőségéért egy „férfiasnak” tartott iparágban című pályázatával a Bridgestone Tatabánya győzött az Open Minded Companies Award 2024 pályázat Program a nemek közti egyenlőségért kategóriájában.
A Bridgestone Tatabánya törekszik arra, hogy lebontsa a gumiabroncsgyártásban uralkodó hagyományos nemi sztereotípiákat – egy sokak által férfiasnak tartott iparágban. A vállalat kezdeményezései és programjai, mint az ingyenes egészségügyi szűrések, női kerekasztalbeszélgetések, készségfejlesztő programok és tréningek, külső rendezvényeken és konferenciákon való részvételi lehetőségek, édesanyák és kismamák támogatása a női kollégák jóllétének megőrzésére, szakmai fejlődésükre, és a munka-magánélet egyensúlyának biztosítására egyaránt összpontosítanak.
A vállalat célja, hogy pozitív példával elől járva minél több hölgy érezhesse azt, hogy neme ellenére is helye van az autóiparban, aktív szerepvállalása pedig támogatást élvez a gyártó vállalatoknál is.
A Magyarországon működő kis- és nagyvállalatok munkahelyi sokszínűségért, nyitottságért, elfogadásért tett kezdeményezéseit és eredményeit díjazó versenyben 8 főből álló szakmai zsűri ítélte oda a díjakat.